Wednesday, December 28, 2011

Belajar

Ekh , entry lagi . Haha . Ntah kenape tibe2 aku rajin nak buad entry xD. Sebelum tuh aku nak beri salam sebagai pembuka kata supaya mende yg aku tulis ni ade makne xD . Cewahh . Macam ahli panel dekat forum perdana xD . Haha . Tahun depan aku da nk SPM -.- . Adoyaii . Cuak la . Hurm . Haha . Mane tak cuaknye , mase form 4 da terkapai2 . Naik form 5 entahla bagaimana nasib diri ini . 

Ekh , ekh . Tadi aku kan chat nan senior aku . Biarpun tak smpai setahun aku kenal , tapi aku boleh dikatakn rapat la . Dia beri2 banyak aku tips2 supaya belajar . Kata-kata nasihat jugak Banyak yg aku dapat dari dia . Biase la , dia kan pandai . Huhu . Tapi ayat yang aku tak boleh lupe , ni hah

Everyone has the same intelligent , but just different in their action .
It's just depend on how u wanna use ur intelligent :))

Ayat tuh , telah membuatkan aku semangat ntuk belajar . Biarpun sbnarnye aku fikir malas sbb banyak pengaruh , like a fb , twitter , blogger n so on . But aku da niat da ni nk study . So bila aku masuk skolah nanti , aku akan masuk dengan kaki kanan biarpun aku naik kereta xD . Haha . Kuat la aku merepek . Haha . 

So , biology book , come to papa meh . Kamu tuh comel , masih cantik sprti baru dibeli , padahal da bape bulan da beli --' . Haha . K la . Setakat sini saja la . Btw , tengs dekat Syipak or Anwar Iskandar  sbb tak jemu2 bagi aku nasihat :) . Aku akan ingat semua tuh bro . Semoga SPM result kau gempak ea :) .