Monday, January 23, 2012

^^




Hai peeps . Lame tak update blog ni . Even baru 3 minggu , tapi bagi aku lame la jugak kan :)
Ni dapat balik sempena Chinese New Year dapat la jenguk-2 blog n yg lain-2 . Haha . Bak kate Cikgu Norzul , aku da macam katak bawah tempurung je kat sane . Tak tahu ape yg berlaku dari semasa ke semasa . Haha xD

Semenjak jadi form 5 selama 3 minggu ni . Erk -.- First week , da ade kelas tambahan . Kalau petang takpe , ni pun malam sekali . Adoii . Pening kepala --' Lepas tuh , setiap hari mesti ade je homework yg menimbun . Kalau la boleh , nak je aku tanye cikgu

"Cikgu , kalau tiap petang and malam ade kelas kan , lepas tuh kitaorang stay up sampai pukul 2-3 pagi siapkan homework . Kalau kitaorg tidur dalam kelas cikgu marah tak ?"


Haha . Tapi aku cakap je lebih xD Tak berani pun cakap depan-2

 Ni pun cuti seminggu , kerja sekolah haram macam cuti sebulan -.-
Tapi tak kisahlah , lagipun tahun ni kan aku nk SPM , so kita kena redha je la ape yg berlaku . Mungkin ade hikmah atas ape yg terjadi . Ini semua dugaan dari Allah Yang Maha Kuasa :)