Monday, May 27, 2013

Accountant to be -

Assalamualaikum peeps :)
Weeee ~ Heee , lama tak jenguk this this my miss cute blog :3 . Hehe . Kesian blog ni sorang sorang je selalu . Sorry my miss , busy je sebab banyak sangat barang nak prepare nak masuk U nanti .
Nanti saya masuk U lagi la busy , tak dapat dah nak bermanja manja dengan blog ni . Hurm . tsk tsk

Hurmm , apa eah aku nak tulis . Tak tahu nak tulis apa sebab otak sedang membeku dengan pesat dan maju sebab dah lama tak guna . Haih , guane la nak masuk belajar nanti ni . Ish ish -.- . Haha . Aku pun mula start merepek ntah pape dah ni dan mungkin ade orang aku bosan baca blog ni nanti . Ape la nak jadi budak ni merepek je kerja -..-

Haha . Bermonolog dengan sendirinya dengan sesuka hatinya . Haha . And now aku perlu memikir masa depan aku . Hewhew . 2/6 nanti dah start belajar di UiTM Jengka . Yeah , tapi kampus sementara manakala kampus tetap aku di Tapah . Jauhnya :OOO . Haih , hidup merantau kan banyak pengalaman .
Lepas tuh , member member aku selalu tanya kenapa amik diploma kenapa tak amik matrik ? Diorang cakap matrik kan sekejap . Haha . Aku pun tak tahu , aku ikut gerak hati je ni . Mungkin rezeki aku lebih dekat diploma kot . kot la . Haha

Lagipun aku fikir jugak , aku bukan nak habis cepat ke apa ke . Aku yang penting aku fikir aku nak pengalaman yang banyak dalam belajar . Supaya aku tidak terkial kial nanti . Ehh , pandai pulak budak ni fikir . Ehh , kau ingat aku ni apa tak pandai fikir -.- . Haha . Done , UiTM Jengka here i come . Please be nice to me eah :3 . Heee


Bakal mahasiswa UiTM dan akan menjadi akauntan tersohor :)

Ehh , tetibe keluar gambar ni . Haha . Okeh , pedulikan pic ni , bukan ade pape pun , saje je . Hehe . Dah la cukup la setakat ni , aku dah penat sebab berfutsal lara petang tadi . Haih . Okeh la semua , izinkan saya undur diri dulu eah . Nak makangg meta . Hehe . Boiiii :3

p/s : Doakan saya berjaya untuk menggapai cita cita saya . Insya Allah , rezeki Allah itu luas , kita cuma perlu berusaha lebih je . Insya Allah , doakan saya ye . Assalamualaikum *lambai tangan :)