Saturday, May 11, 2013

Alhamdulillah :')

Assalamualaikum peeps .
Macam mana dengan blog manis ni ? Adakah masih sihat ? Merajuk dengan tuan ke ?
Alolololo . Rilek ah miss bloggi yang manis manis . Saya tinggal sekejap je , mana ada lama , cuma mencari ketenangan je . Haha ^^v

Alhamdulillah , sekarang dah masuk mei dan yang paling penting dah masuk bulan rejab dan dah nak dekat dengan ramadhan . Haih . Tak sabar nya la nak puasa tahun ni . Mesti banyak kelainan :') . Huhu
Bulan ni jugak la ma dengan abah pergi umrah . tsk tsk , sedih sebab tak dapat ikut . wuwuwuwuwu ~ Haha
Alhamdulillah , akhirnya ada jugak rezeki mereka nak pergi tanah suci mekah . Aku bersyukur sangat sangat sebab Allah telah memakbulkan impian mereka untuk menjejakkan kaki ke tanah suci mekah . Jadi sama sama kita berdoa supaya ma dengan abah aku dapat pergi dan balik dengan selamat eah :')

Tahun ni jugak first time aku masuk belajar tanpa kedua ibu bapa di sisi . Masa aku pergi daftar nanti , ma dengan abah dah bergerak ke tanah suci dah . tsk , tsk sedihnya :'( . Takpe takpe , aku akan kuatkan semangat aku untuk belajar , dan yang paling penting aku akan buat kedua ibu bapa aku bangga dengan kejayaan aku nanti :') . Saya takpe saya dah besar dan saya okay ^^v

Dan sekarang saya dah okay :') yeah yeah yeah ! Haha . Hari ni kurang sikit aku merepek kan , straight to the point . Bukan apa , dah lama tak mengarang , idea yang datang pun semakin hari semakin pudar . Haha . Hypothesis mana entah aku buat xD . Ish ish , Alhamdulillah syukur dengan dugaan yang Allah bagi kepada aku , sebab ianya telah mendewasakan aku . Hurm , now aku dah boleh bergerak sendiri tanpa sesiapa kecuali Allah dan keluarga di sisi .

Apa lagi ek ? em , em , tak de dah kot . Cukup la sampai sini , lain kali kita jumpa lagi kalau ada jodoh eh . So assalamualaikum and babai ^^v





p/s : Gambar ni tak de kaitan pun dengan apa apa eh . heee . kbaiii *lambai tangan* ^^v